SEZONA 1, Epizoda 3

Kako v času korone premagati strah po preživetju?

Jan 18, 2021

Vlasta je ambiciozna frizerka, ki si je skozi leta izgradila širok nabor rednih strank. Čeprav na zavestni ravni verjame, da je stranke ne bodo pozabile tudi v času, ko je zaradi pandemije prisiljena sprejeti manj strank dnevno ali salon celo zapreti, pa jo globoko v notranjosti vseeno grize boleč strah po preživetju. Lahko ta strah premaga, ali morda še več – lahko čas pandemije izkoristi za svoj poslovni in osebni napredek?

Če ste v podobni situaciji, se vprašajte:

Kako učinkovit je vaš sistem spremljanja strank? Vam omogoča hitro in ekonomično komunikacijo z vašimi strankami?

Ali je strah, ki ga čutite, res vaš ali morda le energetsko zaznavate strahove drugih? Kako bi vam koristilo, če bi se naučili tehnik, da se zaščitite in si okrepite svoje energetsko polje?

Kaj bi morali storiti, da bi se v svojem poslu počutili stabilno ne glede na zunanje situacije in bi imeli vzpostavljene različne vire prihodkov, ki niso vezani le na vašo osnovno dejavnost?

Kako bi lahko svoje znanje prodali v spletnem okolju?

Kateri so najbolj pereči izzivi vaše ciljne skupine in kako jim lahko s svojim znanjem in izdelki takoj pomagate? 

Na kakšen način lahko najlažje začnete graditi svojo marketinško bazo “naročnikov”? Kaj od vaših najbolj dragocenih storitev jim lahko ponudite zastonj, da si pridobite njihovo zaupanje?

Je nujno, da ste vedno popolni, ali je bolj optimalno, da začnete čim hitreje, ne glede na to, da morda ne boste že od začetka stoodstotni?

O tej epizodi

 

Vlasta je ena od tistih frizerk, ki jim ni dovolj, da glave le hitro postriže, pač pa vedno pri tem vztraja pri perfekciji. Na ta način si je izoblikovala tudi zvesto bazo strank, o katerih v svojem notesniku tudi vestno vodi evidenco obiskov in izvedenih storitev. Poleg tega se zadnja leta tudi aktivno predstavlja na internetu in tako dosega, da jo stranke obiskujejo iz vse Slovenije.

Vse je potekalo idealno, dokler nas ni presenetila pandemija in je Vlasta morala za kar nekaj mesecev svoj salon zapreti. Ob tem se je v njej prebudil znan strah pred preživetjem in marsikateri dan je preživela v tihem stresu, ali se bodo stranke vrnile, ko se razmere ustalijo. Anita je energetsko preverila, ali je ta strah res Vlastin, ali pa slednja le kot dober empat črpa strahove mase, ki so v času krize še toliko močnejši. Skupaj sta strahove energetsko poslale nazaj k tistim, ki jim pripadajo in Vlasta je takoj začutila močno olajšanje.

Ko se je sprostila ta energijska blokada, pa je bil čas, da osvoboditev preživetvenega strahu še nekoliko nadgradimo. Špela je Vlasto izzvala, da si skuša predstavljati, kako bi bilo, če bi s svojim znanjem ustvarila več, kot le pogoje za preživetje, morda tudi toliko, da bi si lahko privoščila nekaj luksuza. Skozi coaching je Vlasta odkrila, da ji je ideja o obilju prijetna, z dodatnimi kliringi pa je Anita sprostila še skrite omejitve.

Zato, da bi lahko frizerka zaslužila več in predvsem tudi zato, da bi si uredila različne vire prihodkov ter tako ne bi bila odvisna le od odprtja salona, je Špela Vlasto izzvala, da premisli, kako še bil lahko znanje prodala. Prva ideja je bila spletna trgovina izdelkov, ki ji je frizerka med pandemijo že lansirala, pri tem pa jo je Špela vprašala, na kakšen način o tej trgovini obvešča svoje stranke, ki so glede na pozitivne izkušnje zagotovo potencialno najbolj verjetne kupke. Ob tem so dame odkrile, da čeprav Vlasta vodi temeljito evidenco svojih strank, ob tem nima zapisanih njihovih e-naslovov, kaj jo močno omejuje pri hitri in ekonomični komunikaciji. Špela jo je spodbudila, da čim hitreje vzpostavi sistem pobiranja e-naslovov in zakonskega ohranjana baze podatkov.

Naslednja Vlastina ideja za dodatne vire zaslužka pa so kratki spletni tečaji v katerih bi dame učila nege las in praktičnih trikov s katerimi si lahko tudi brez frizerja zagotovijo odlično frizuro in dober videz. O ideji je frizerka že veliko razmišljala, a dlje kot do tega ni prišla. Anita je energetsko preverila, kaj jo pri tem zadržuje in spoznala, da je posredi predvsem Vlastina potreba po perfekcionizmu. S kliringi sta razbremenili energetski vozel nezaupanja vase in Vlasta je začutila motivacijo, da posname prvi video, s katerim bo začela graditi marketinško bazo e-naslovov in si tako začela zagotavljati osnovo za nadaljnjo prodajo spletnih tečajev. Vlasta je v valu nove motivacije prepoznala, da ji pandemija ponuja idealne pogoje za začetek in samozavestno je postavila datum, ko bo njen prvi video šel v eter.